joi, 1 ianuarie 2015

2014 plus unu

Gândurile mele de Revelion sună în felul următor: Stai, ce? E 2015 deja? N-are cum, acum câteva zile era 2013.
Aparent am trecut în noul an, lucru pe care eu încă îl neg în subconştient. Anul 2014 a trecut pe lângă mine şi nu reuşesc să îmi dau seama când. Încerc să îmi dau seama ce am făcut anul acesta, dar nu îmi vine nimic în minte. 2014 a existat măcar? Şi dacă da, când?
Totuşi, dacă stau să aprofundez subiectul, pot să mă gândesc la câteva lucruri pe care le-am făcut:
    ● m-am calificat la etapa naţională a olimpiadei de lectură
    ● am reuşit să îmi fac câţiva prieteni noi (şi am pierdut mulţi alţii)
    ● am fost la Festivalul de Teatru din Avignon, Franţa
    ● am jucat în două piese de teatru ale şcolii şi mi-a plăcut la nebunie
    ● am decis să mă concentrez mai mult pe ştiinţe exacte
    ● am întălnit o persoană extraordinară la olimpiada de matematică şi cea de română
    ● am reuşit să bifez exact 0 căsuţe din lista mea de rezoluţii
    ● mi-am făcut blog-ul acesta, în ziua de 31 decembrie, adică ieri
Se pare că am făcut ceva anul acesta, totuşi. Pentru 2015, planurile mele sunt altele, pe care chiar sper să le duc la capăt, măcar o parte dintre ele.


Rezoluţii pentru anul 2015:
    ● să citesc 75 de cărţi
    ● să particip la bine-cunoscutul concurs NaNoWriMo, ori în noiembrie, ori în tabără
    ● să învăţ să cânt mai bine la pian
    ● să învăţ franceza şi să merg la Paris
    ● să merg în SUA, la mătuşa mea, în vacanţa de vară
    ● să termin anul şcolar cu media 10
    ● să merg la mai multe olimpiade şi să mă străduiesc pe cât posibil la naţionala de lectură
    ● să citesc biblia, ca profesorulul de religie să nu îmi mai spună că nu am informaţiile necesare unei discuţii
    ● să îmi fac nişte şuviţe
    ● să ajung la Craiova împreună cu o prietenă ca să vizităm pe cineva
    ● să fiu mai drăguţă, să ajut lumea
    ● să învăţ de la cei mici
    ● să studiez povestea lu Peter Pan
    ● să intru la ce liceu vrea, pentru că da, sunt clasa a opta


 Avem şi o leapşă pe care am furat-o de pe blogul Anna's words  un "2014 review"

1. Care este cea mai fericită amintire din anul 2014? 
Momentul când am aflat că cea mai bună prietenă a mea se întoarce în ţară.

2. Care e cel mai trist lucru care ţi s-a întâmplat anul trecut?
Mi-a murit unul dintre pisoi, iar celălalt a fugit.

3. Care este cuvântul care rezumă cel mai bine anul care abia s-a încheiat?
Viteză. 

4. Ce dorinţă ţi s-a împlinit anul trecut?
Mi-am adunat câteva persoane speciale în jurul meu, de care aveam nevoie.

5. Care este realizarea pe care nu vrei s-o uiţi?
M-am calificat la naţionala de lectură şi am făcut-o pe diriginta mea mândră, un lucru pe care mi-l doream de mult timp.

6. Câte cărţi ai citit anul trecut?
*ruşine* vreo 12.. 

7. Care a fost cea mai bună carte citită în 2014?
Circul Nopţii de Erin Morgenstern, o carte extraordinară, care te face să trăieşti povestea şi să iei parte la acţiune ca un reveur, distrugându-te lent, dar aşa de frumos.

8. Dar autorul care te-a impresionat ce mai mult?
Erin Morgenstern, care mi-a arătat ce înseamnă descriere, ce înseamnă poezie scrisă în proză.

9. Care este cel mai frumos citat pe care l-ai descoperit anul trecut?
Once Upon A Time - Henry
10. Care carte citită anul trecut ţi-a displăcut/te-a dezamăgit cel mai tare?
Nu am citit prea multe cărţi, aşadar nu prea am de unde alege. Totuşi, am să spun Căutând-o pe Alaska de John Green, pentru că nu mi s-a părut o carte cu un anume sens şi nici nu am recepţionat eu mesajul. Poate e vina mea, având în vedere mulţimea de fani, dar pe mine nu a reuşit să mă atingă.

11. Care este cel mai bun film pe care l-ai văzut în 2014?
Dar sunt atâtea filme MARVEL! Of... X-Men: Days of Future Past

12. Care este cea mai frumoasă melodie pe care ai descoperit-o în 2014?
Sweater Weather, dar varianta lui Alyson Stoner şi Max Schneider

13. Regreţi ceva de anul trecut?
Regret că nu am profitat de anul acesta.

14. Ce ai învăţat din experienţa adunată în anul care s-a încheiat?
Când cineva îţi spune că te iubeşte, uită-te la mâinile lui şi vei ştii dacă spune adevărul. Apoi, indiferent de răspuns, fugi.

15. Scrie o dorinţă pentru 2015.
Vreau să intru la un liceu bun.

Leapşa să o ia oricine intră pe blog-ul ăsta (dacă se va întâmpla printr-un miracol).
Aşadar, ca încheiere, să aveţi un An Nou minunat, în care să vă bucuraţi de cât mai multe lucruri, neînsemnate sau impresionante, să vă descurcaţi pe cât de bine posibil la şcoală şi să aveţi parte de oameni adorabilicioşi pe lângă voi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu