duminică, 1 noiembrie 2015

NaNoWriMo, negru, Tudor Chirilă şi scuze

   Liceul mă ţine foarte ocupată şi de aceea nu prea reuşesc să postez. Până când mă voi obişnui cu programul nou şi cu toată nebunia asta, cam tot aşa voi face. Îmi pare foarte rău!

   Totuşi, vreau să vă anunţ că voi participa voi încerca să particip la NaNoWriMo anul acesta. Pentru cei ce nu ştiu, este un concurs ce presupune scrierea unui roman de 50000 de cuvinte în 30 de zile. Competiţia este cu tine însuţi, iar la final aveţi numai de câştigat întrucât acum aveţi 0 cuvinte, iar la final veţi avea ori tot atâtea, ori mai multe. Puteţi să mă adugaţi aici, ca să fim writing buddies.

  Şi am rugămintea să nu trecem peste ce s-a întâmplat în colectiv. Oamenii au murit şi continuă să moară, iar noi nu trebuie să uităm încet încet de acest eveniment. Putem schimba ceva astfel încât să nu mai existe astfel de situaţii inadmisibile. Iar dacă noi nu credem că e posibil, atunci cine? Tudor Chirilă a postat mai demult o scrisoare pentru liceeni, eu zic că merită ascultată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu