vineri, 8 ianuarie 2016

2015 plus unu

   Greu de crezut că postez asta abia acum, la o săptămână de la începerea anului, dar nu am reuşit să îmi găsesc cuvintele. Mai ales că nu sunt încă sigură cum e posibil să fie deja 2016. Încă am senzaţia că 2010 a fost acum doi ani.

   Spre deosebire de 2014, anul acesta chiar simt că am făcut câte ceva:
    ● am intrat la liceu, chiar cel la care am vrut să intru, şi mă bucur nespus de alegere
    ● am învăţat cine sunt persoanele pe care vreau să le ţin aproape
    ● am început să înţeleg ce îmi doresc
    ● am citit, chiar dacă nu cât mi-aş fi dorit, 45 de cărţi nu sunt de lepădat
    ● am avut o vară grozavă
    ● există o cameră în casă care trebuie arajată şi transformată în bibliotecă. Am început să o aranjez.
    ● am început să învăţ Bucureştiul
    ● am învăţat să mă descurc pe cont propriu
 
Rezoluţii pentru anul 2015:
    ● să citesc 75 de cărţi
    ● să particip la bine-cunoscutul concurs NaNoWriMo în tabără
    ● să învăţ să cânt mai bine la pian
    ● să ajung la Craiova împreună cu o prietenă ca să vizităm pe cineva
    ● să particip la color run
    ● să nu abandonez un 2016 jar pe care l-am început
    ● să scriu
    ● să fac 30-day minimalism challenge
    ● să merg mai des cu rolele
    ● să mă implic în câteva voluntariate
    ● să merg de câteva ori pe la un anticariat
    ● să mă angajez la vară ca să strâng nişte bănuţi
    ● să merg la muzee de artă/ expoziţii/ spectacole de teatru etc.


Dear 2016 by CopperMinty 

  Anul trecut am făcut leapşa asta şi mi-ar plăcea să o folosesc la fiecare postare de genul acesta de acum, întrucât e o modalitate foarte bună de a vedea ce s-a schimbat.

1. Care este cea mai fericită amintire din anul 2015? 
S-au întâmplat multe. Singura amintire în care ştiu că am sărit în sus de bucurie a fost când am aflat că o prietenă foarte bună a intrat, pe muchie de cuţit, în acelaşi liceu ca mine.

2. Care e cel mai trist lucru care ţi s-a întâmplat anul trecut?
Am simţit cum se destramă anumite lucruri din viaşa mea.

3. Care este cuvântul care rezumă cel mai bine anul care abia s-a încheiat?
Schimbare. 

4. Ce dorinţă ţi s-a împlinit anul trecut?
Diana cu vanilie. Aveam aşteptări mult mai mari după ce citisem atât de multe recenzii bune.

5. Care este realizarea pe care nu vrei s-o uiţi?
Am intrat prima la liceu.

6. Câte cărţi ai citit anul trecut?
45.  No shame.

7. Care a fost cea mai bună carte citită în 2015?
Darul lui Jonas şi Hoţul de cărţi mi-au plăcut nespus.

8. Dar autorul care te-a impresionat ce mai mult?
Probabil Cassandra Clare cu seria Dispozitive Infernale. Felul în care toate lucrurile se leagă şi lumea creată chiar m-au impresionat.

9. Care este cel mai frumos citat pe care l-ai descoperit anul trecut?

10. Care carte citită anul trecut ţi-a displăcut/te-a dezamăgit cel mai tare?
Frenezia de Francesca Lia Block. Mi-a displăcut totul la această carte, nici nu ştiu cum am terminat-o.

11. Care este cel mai bun film pe care l-ai văzut în 2015?
The Giver, în combinaţie cu cartea. A fost pur şi simplu spectaculos. Cartea pune bazele, iar filmul, deşi schimbă unele aspecte, este superb şi cred că această combinaţie este un "must".

12. Care este cea mai frumoasă melodie pe care ai descoperit-o în 2015?
Am să spun "Mă ucide ea" a lui Mihail. Mi-a redat încrederea în muzica românească. La fel şi "Umbre" a lui Alexandrina.

13. Regreţi ceva de anul trecut?
Nu prea. Poate faptul că am pierdut vremea sau că am pierdut unele legături.

14. Ce ai învăţat din experienţa adunată în anul care s-a încheiat?
Eu sunt un întreg şi nu am de gând să aleg o siungură parte din mine pe care să mă concentrez, indiferent de cât de multă lume îmi spune că asta trebuie să fac. Nu am să mă trădez singură.

15. Scrie o dorinţă pentru 2016.
Vreau să învăţ să trăiesc mai încet.

Aşadar, vă urez -cu întărziere- să aveţi un an nou minunat, în care să vă bucuraţi de cât mai multe lucruri, neînsemnate sau impresionante şi plin de oameni minunaţi şi idei revoluţionare.

2 comentarii:

  1. *.* Inca un fan de-al lui Mihail * welcome to the dark side * :)) Abia ce-am descoperit blogul tau si-mi place mult! Tine-o tot asa :>
    xx
    http://dreams-have-wings.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei! :) Prea puţină lume a auzit de Mihail, o persoană din ţara asta care chiar cântă muzică bună. Dacă asta e the dark side, atunci mai multă lume ar trebui să ni se alăture :))
      Mă bucur să aud că îţi place blog-ul şi sper să te mai văd pe aici! M-am uitat şi eu pe blog-ul tău şi îmi place tare mult. Nu ştiu cum ai atât de mult timp să postezi, dar mă bucur că o faci! ^^

      Ștergere