joi, 6 august 2015

Circul nopţii - un film

De la numele blog-ului până la recenzia plină de laude pe care am făcut-o cărţii, cred că e destul de evident că iubesc acest roman excepţional. Şi uite aşa, acum câteva zile, mintea mea a început să ruleze şi bam, un gând a apărut: "cum ar fi să existe şi un film după carte?". Am căutat repede pe internet şi am găsit câte ceva.

1   2  3
4  5  6
tumblr_mql3hhhxMv1rs0hwjo8_250  8  9

Aparent, în 2011, producătorii filmelor Harry Potter (Summit Entertainment şi David Heyman) au cumpărat drepturile de ecranizare. Filmul este "in development", iar până în momentul de faţă nu există prea multe informaţii despre ecranizare. Se ştie doar că Moira Buffini (cea care a redactat scenariul pentru Jane Eyre -varianta din 2014-) va scrie (sau a scris deja) scenariul filmului.

Nu ştiu dacă ar trebui să mă bucur sau nu încă, mai ales că nu s-au mai publicat noutăţi de mult timp, iar singurul mod de a afla mai multe este să îmi fac un cont premium de IMDb, lucru care necesită bani pe care nu îi am. În plus, ăsta e tipul ăla de film care poate să iasă ori foarte bine (dacă actorii au chimie, regizorul ştie ce face, iar efectele speciale şi montajul sunt făcute cu cap), ori foarte rău. Oricum ar fi, abia aştept să mai apară informaţii despre producţie, actori şi scenariu.

Până atunci, sunt multe alte filme pe care abia aștept să le văd: Paper Towns, Mockingjay 2 (nu pot să cred că The Hunger Games se termină) și The Maze Runner 2. Voi ce filme mai așteptați? 2015 este pe sfârșite din punct de vedere cinematografic, dar sunt sigură că filmele care vor mai apărea vor fi bune. Trebuie să fie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu