vineri, 28 august 2015

Citeşte o grămadă | wrap-up

Chiar dacă maratonul de lectură s-a terminat acum aproape două săptămâni, eu abia acum am găsit nişte timp ca să postez un wrap-up. Da, da, sunt o persoană groaznică, ştiu, să trecem peste.

Matematica paginilor citite
prima zi: 135 pagini
a doua zi: 159 pagini
a treia zi: 288 pagini
a patra zi: 233 pagini
a cincea zi: 157 pagini
a şasea zi: 315 pagini
a şaptea zi: 219 pagini

TOTAL: 1506 pagini

Cărţile citite
1. Tăcere de Becca Fitzpatrick - 110 pagini (din 333 pagini)
2. Experiment de Veronica Roth - 472 pagini
3. Un băiat pe lista lui Schindler de Leon Leyson - 235 pagini
4. Îngeri în părul meu de Lorna Byrne - 348 pagini
5. Spulberă-mă de Tahereh Mafi - 348 pagini

E destul de bine zic eu, mai ales că în primele trei zile am citit cu greu Experiment şi abia apoi am început să citesc cu adevărat ca în cadrul unui maraton. Nu mi-am respectat TBR-ul întocmai cum era, dar nici nu mă mir. De fapt, sunt mândră de mine că patru dintre aceste cărţi chiar se află printre cele pe care mi-am propus să le citesc. E mare lucru.

Cât despre maraton, trebuie să îi mulţumesc Sarei, cu întârziere, pentru că l-a organizat şi a făcut din o experienţă adorabilicioasă pe care sper să o repet curând. Dacă mai organizezi unul, eu sunt prima pe listă!

Un comentariu:

  1. Mă bucur că ai reușit să citești atât de mult! Felicitări, mă bucur și că ți-a plăcut și sper să repetăm experiența cât de curând ~

    RăspundețiȘtergere